Klachtenregeling

Villa Pluis | Hippe geboortekaartjes | Klachtenregeling


Omdat wij onze klanten een optimale service willen verlenen vinden wij het belangrijk van u te horen als u klachten heeft over onze dienstverlening. Doe dit – mede om eventuele schade te beperken – zo snel mogelijk. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Dit geldt ook in het geval dat het gekochte product niet de eigenschappen heeft die u op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten. Het is in uw belang om uw klachten schriftelijk kenbaar te maken.

Als u een klacht bij ons indient zal die uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord. Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij u binnen 14 dagen weten wanneer u antwoord kunt verwachten.

Ook kunt u het geschil aanhangig maken via het Europese online platform (ODR) voor geschilbeslechting. Dit is te vinden via http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Nieuws over mijn zwangerschapsverlof

Vanwege mijn zwangerschapsverlof neem ik nog maar beperkt opdrachten aan. Ben je uitgerekend tot uiterlijk 16 juli 2021? Dan kun je gewoon een (offerte)aanvraag en/of bestelling plaatsen. Alle uitgerekende data na 16 juli 2021 neem ik niet meer aan. 

Mijn verlof loopt van 1 augustus t/m 14 november 2021, in deze periode ben ik dus niet beschikbaar voor ontwerpwerk. Heb je een uitgerekende datum vanaf 15 november? Dan sta ik na mijn verlof graag weer voor je klaar, of dien je aanvraag voor 16 juli 2021 alvast in zodat je zeker bent van een plekje in de planning wanneer ik weer aan het werk ga.

Wil je op de hoogte blijven of vind je het leuk om te zien wat ik zoal doe? Kom me dan volgen op Instagram. Natuurlijk mag je me tijdens mijn verlof gewoon mailen of een berichtje sturen op Instagram. Het kan voorkomen dat het wat langer duurt voor ik je mail of bericht beantwoord.

Liefs,
Sanne