Klachtenregeling

Villa Pluis | Hippe geboortekaartjes | Klachtenregeling


Omdat wij onze klanten een optimale service willen verlenen vinden wij het belangrijk van u te horen als u klachten heeft over onze dienstverlening. Doe dit – mede om eventuele schade te beperken – zo snel mogelijk. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Dit geldt ook in het geval dat het gekochte product niet de eigenschappen heeft die u op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten. Het is in uw belang om uw klachten schriftelijk kenbaar te maken.

Als u een klacht bij ons indient zal die uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord. Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij u binnen 14 dagen weten wanneer u antwoord kunt verwachten.

Ook kunt u het geschil aanhangig maken via het Europese online platform (ODR) voor geschilbeslechting. Dit is te vinden via http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Ik ben met zwangerschapsverlof!

Vanwege mijn zwangerschapsverlof ben ik van 16 juli 2021 t/m 14 november 2021 niet aan werk. Wel kun je een offerteaanvraag doen wanneer je bent uitgerekend op of na 15 november 2021. Offerteaanvragen worden tijdens mijn verlof gewoon behandeld, het kan alleen wat langer duren voor je antwoord hebt. Aangevraagde proefkaarten via de website worden niet verzonden in deze periode.

De webshop is tijdens mijn verlof open. Dit betekent dat je bestellingen kunt blijven plaatsen voor sluitzegels, adresetiketten, ansichtkaarten en geboorteposters. De levertijd is tijdens mijn verlof 7-9 werkdagen. Proefkaarten worden deze periode niet verzonden.

Wil je op de hoogte blijven of vind je het leuk om te zien wat ik zoal doe? Kom me dan volgen op Instagram. Natuurlijk mag je me ook mailen tijdens mijn verlof als je vragen hebt. 

Liefs,
Sanne